April 23, 2011

maaf~

ya Allah , 
seandainya takdirku bersamanya , 
satukanlah hati kami dalam membina perhubungan ini ,
lembutkan lah hatinya untuk menerima kelemahan ku dan Engkau lembutkan hati ku untuk menerima segala kelemahan nya dengan hati yg terbuka , ya Allah. 

ya Allah , 
seandainya Engkau satukan kami , 
aku takkan pernah mensia-siakannya ya Allah kerna ia adalah hadiah yg paling bermakna dalam hidup aku dari-Mu ya Allah. 

ya Allah seandainya Engkau pisahkan kami , 
aku redha dengan keputusan-Mu , ya Allah 
meskipun ada antara kami yg bersedih , ya Allah. 
mungkin ada yg lebih baik dari aku untuknya , ya Allah. 
biarlah aku menanggung semua penderitaan ini seorang diri asalkan dirinya bahagia , ya Allah. 



tapi ya Allah
aku brhrap jgn la smpai suma ni trjd.,.
sesungguhnya ..
aku amat mnyayanginya . . .

ya Allah , 

insyaAllah aku akn setia dgn dy smpai bila.bila


awk...maaf... :(

2 comments:

10 / 10 / 10

Daisypath Vacation tickers